úterý 9. února 2010

princeznovské šaty


Lucka a Ben dali Evičce tyhle krásné princeznovské šatičky. Všichni jsme se těšili, jakou z nich bude mít radost, ale ouha. Podařilo se mi vyfotit pouze jedinou fotku. Evička je nechce, protože škrábou. Buď ještě nemá vyvinutý cit pro "parádo trp" nebo bude ryze praktická ženská. I když rtěnkou se patlá často a ráda, takže ještě není tak úplně ztracena... Šatičky mají na prsou krajku a tím pádem trošku škrábou. Dolů s nima!!!! Jsem zvědavá, co vymyslíme na maškarní.

4 komentáře:

  1. mě jste zabalili do teplákovky a na to navěšeli krep a jaký jsem byla dobrý vodník. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky princezny. Možná kdyby jste zkusily Evičce místo princezny vodníka podle Marušky, možná by ji to neškrábalo, co říkáš.
    Praktičnost Evičky mě fascinuje.
    Věřím, že v práci stíháš a jak doma?
    Páčko babča

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj lidičkx, žádný nový příspěvek? Co se děje?

    OdpovědětVymazat
  4. nestíhám nestačííííím :-)
    Jinako ono stačilo pod šaty dát tílko a dobrý

    OdpovědětVymazat