středa 16. prosince 2009

začínáme!!!

Původně jsem tento blog založila v rámci projektu 365. To znamená každý den vyfotíte fotku, vložíte do blogu a okomentujete. Získáváte tak krásný deník i s fotkama. V praxi to znamená, že semtam něco vyfotím, vložím to sem a budu spíše psát. Alespoň bude maminka v obraze :-)

Venku sněží!!!!!!!! Supr zpráva pro děti před Vánoci, ovšem doprava v Brně ochromena :-( a to máme tak centimetr sněhu.
Evička šla dnes po rýmové pauze do školky, tentokrát i s obědem. Z města jsem pro ni jela tak hodinu, takže jsem samozřejmě nestihla přijít včas. P. učitelka mi už volala, jestli jsem na Evu nezapomněla. Copak můžu zapomenout vlastní dítě??? No, nikdy neříkej nikdy, že. Ve školce mi líčili, že prý hroooozně smrká. Divný, doma jsem jí neodsála nic moc. Každopádně zítra tam musí, jsem objednaná ke kadeřnici (po 4 měsících už prostě musím). A v pátek uvidíme dle aktuálního stavu rýmy.
Radek má dneska masáž, takže doma bude vládnout dobrá nálada. Doufám.
Na vánočních trzích jsem se dle Blániny rady o nehubnutí a neblbnutí nacpala bramborákem a teplou medovinou. Udělalo mi to opravdu dobře.
Ještě k tomu hubnutí. Co si pamatuju, chci být hubenější a to už od základky. Provází mně to celým dospíváním a dospělostí. Po dítěti jsem nabrala deset kg, kterých jsem se snažila letos konečně zbavit. Povedlo se částečně. Zhodila jsem 3. Ovšem v pase asi tak 4 cm, což je dost poznat a mám z toho velikou radost. Včera mi kámoška Blanka z baby-cafe.cz napsala docela ostrý příspěvek, ať se konečně vzpamatuju, že to moc řeším. Ostatní holky čekaly, co na to odpovím, napsala to hodně ostře. Já si jí ale vážím a vím, že se s řečí nepáře a píše či řekne, co si myslí a to bez servítek (nebo servítků??). V tomhle má pravdu, takže kašlu na hlídání se, pneumatiku zpevním v aerobiku, až skončí ty naše rodinné rýmy, omezím trochu pivo a jinak si budu užívat. Nakonec, dneska jsem si koupila "hubené" rifle, to jsou ty úzké, co se dole nacpou do kozaček a musím uznat, že mi sluší.

1 komentář:

  1. Sice neznám podle Karla Čapka nic staršího nežli včerejší noviny, ale včera jsem se prostě neuměla přihlásit, tak komentuju se zpožděním.Jsi krásná baba Luci jestli máš o 10 dkg, nebo 10 kg plus, či mínus.
    A že sněží? je prostě prosinec,ale.............určitě bude na Štědrý den teplo,tak zas bude po kalamitě v Brně.

    OdpovědětVymazat