čtvrtek 17. prosince 2009

veliká změna


Rozhodla jsem se pro změnu image. Z matky se stává opět puboška :-) Dopoledne jsem strávila celé v kadeřnictví, kde jsem se dostala pod ruku velice sympatické kadeřnici. Ta mi nejprve chtěla jen nabarvit a sestřihnout moje původní vlasy (odrost á la mamina od plotny). Chtěla jsem být blondýna s dlouhými vlasy a takhle to dopadlo... Blond mi rozumně vymluvila a když jsem se jí ptala, jestli by mi nechala dlouhé či krátké vlasy, bez váhání odpověděla "krátké". Tohle je kompromis, ostříhaná neostříhahá atakdále. Do kandeřnictví jsem vešla coby chrchlající smrkající nenamalovaná urousaná..... a bůhvíco ještě. Uvnitř jsem na uvítanou dostala panáka domácí baylies nebo bailyes....(těmi i a y si fakt nejsem jistá), lehla jsem si na solárko, namalovaliy mě, ostříhaly, nabarvily a pak se už jen chechtaly, jestli mi ve školce vůbec vydají Evičku. Učitelky si ničeho nevšimly, ovšem od toho tam nejsou. No jsem zvědavá, jestli si něčeho všimne večer Radek.
Paní kosmetička mě zasypala vzorky a radami a krásně mně namalovala. Sice jsem vyplázla 1100 + 50 díško, ale byla jsem fakt spokojená a za tu změnu ty prachy stojí. Škoda jen, že mi tu rýmu nevyléčily holky jedny....

8 komentářů:

  1. Rýmu by vyléčil víš kdo?????????????

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. teda, jako, nechtěl bych se dostat do nějakého konfliktu, ale ... WOW! :-) sluší moc.

    OdpovědětVymazat
  4. proč konfliktu? ségru mi chválit můžeš, víme? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ooooo děkuji za pochvalu od mladíka :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, brňáci nám zamrzli v Adamově.Kouknem zítra, jestli bude nový příspěvek.Babi z hor

    OdpovědětVymazat
  7. Že by brňáci i nadále setrvávali v Adamově? Co tam může být tak zajímavého, že by Jetty????

    OdpovědětVymazat