pátek 18. prosince 2009

slaměná vdova řádí


Radek s Evičkou odjeli do Adamova. Já jsem se z toho tentokrát vyvlíkla a radostně se pustila do šůrování bytu. Dokonce jsem smontovala i náš nový umělý stromeček a nazdobila ho. Vánoce tedy můžou začít :-) Snad mi Evička odpustí, že jsem ho zdobila bez ní. Ale vlastně máme tu jednu čokoládovou kolekci, kterou plánuju pověsit a později očesat s ní.

Nudící se slaměná vdova je hotový uragán - opět přestavěla trošičku byt. S nasazením všech sil pohla postelí a posunula ji a do ušetřeného místa dala svůj občas používaný orbitrek, který mně i Radkovi pil krev v obýváku. Teď ji z toho úklidu bolí celé tělo. Chybějící kalorie doplnila lahví piva a romadůrem, protože dneska se opravdu nebude s nikým líbat a teď se válí u televize. Vlastně je příliš unavená psát tenhle blog. Takže jak říká Eva "hotovo, konec".

Žádné komentáře:

Okomentovat