čtvrtek 17. prosince 2009

u školky



Rýma vyléčena, apetit se vrací !!!

Tak ještě včera večer jsem uvažovala, jestli tu naši usoplenou Evičku dávat do školky. Chuť k jídlu nemá, včera tam plakala, no chudinka nebohá. Ovšem dneska jsem pro ni přišla včas, to jest ve 12,35 a uvítala mně vysmátá holčička s šíleným hladem. To právě spořádala oběd. Na moji otázku, co papala na obídek, hrdě prohlásila "všecko". Dostala perníkovou ozdobu na vánoční stromeček, kterou tajně spořádala ještě v šatně, zatímco jsem mluvila s učitelkou a vrátila mi jen stužku se slovy "toto necu!". V košíčku jsme si vyzvedly svačinku na odpoledne (chleba s budapešťskou pomazánkou). Původně jsem jí ho chtěla dát, až se vyspí, tak jsou ostatně odpolední svačinky míněny. No, snědla ho půlku ještě v areálu školky. Poté, co objevila kus papriky, prokoukla, že pomazánku mylně pokládala za marmeládu s máslem a chleba mi vrazila do ruky, že jí vlastně nechutná.
Paní učitelka po týdnu zjistila, že Eva je prý upovídaná, že pořád něco objevuje, pořád něco mluví a u všeho musí být. Tohle přece víme už dávno!

4 komentáře:

  1. Jsem hurá, Hujer, první pravidelný čtenář. Aby ne!!!!!!!!!!!Budu mít z první ruky aktuality z Mozolek i z mateřské školy. Mimochodem děda Tonda nechápe, že babi Maruška neví, kam v Brně chodí její vnučka Evička do Mateřské školy. No babi fakt neví. Zato babi ví, že jí děsně chutná s Evičkou papat co maminka uvaří a pak si zpívat "My jsme žáci z třetíB"!!!!Miluju vás holky. Babi, alias neználek matřských škol v Žabinách.

    OdpovědětVymazat
  2. Maminko, babičko, je to školka Gabriely Preissové, naproti benzínce, přes ulici od billy. Tak teďka to můžeš Tondovi natřít, že víš.

    OdpovědětVymazat
  3. Lu..máš dar řeči nebo psaní nebo obojí,ale u příspěvku školka jsme se vážně pobavila,hlavně u chlebíky a papriky :-))Evička je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Čauky moje genetiko!!!!!!!!!!Hádej, kde sedí tvoje matička?No kde asi? a dělá co asi?V práci a chystá inventuru.Že by to bylo jeji hobby?Není, ale jaksi to nejde okecat a inventura se musí každým rokem udělat a otrávit si tak vánoce.........
    Sen matičky je mít tolik peněz, aby mohla v klidu pozvat manžela, , svoje děti, vnouče, svoje rodiče, psa a víte kam?Do Alp na celé vánoce i Silvestra!!!!!!!!!!
    Nic nedělat, užívat si rodinu, ovšem jen toho, kdo by měl zájem a jinak ODPOČÍVAT V LUXUSU A NECHAT SE ROZMAZLOVAT.
    Jako věčný optimista mám pocit, že se mi ta pohádka splní!!!!!!!!!!
    Tak a zpět do reality, počítat, zapisovat a nadávat na byrokraty!!!!

    OdpovědětVymazat