neděle 20. prosince 2009

zamrzlý internet

Včera ráno jsem udělala svůj poslední zápis do blogu a poté se porouchal internet. No nic, říkám si, to asi upc zamrzlo vedení či co. Takže jsem dopoledne dlooouho snídala jako lord vejce na způsob volského oka, kafíčko, pohoda a při tom koukala na telku. Prostě relax, jaký si unavená matka může dopřát jedině, když je doma sama :-) Pak jsem upekla "opilého frantíka" oblíbené cukroví od tchýně a uhňácala nepečené kakaovo ořechovo piškotovo zbytkové kuličky a vyprala asi milion praček prádla. No a pak jsem se těšila, že si sednu k pc a zabrouzdám si. Leda prd. Nesprávná url adresa a jiné hlášky mi svítily na noťásku. Takže jsem to odpoledne vzdala a šla se vyvztekat na orbitrek za doprovodu agresivního Dana Landy, supr. Dneska už jsem to ale nevydržela a zavolala na upc. Po půlhodině "rozhovoru" se záznamníkem, poslouchání nablblé melodie občas přerušené poklidným hlasem "jste pátí v pořadí" už jsem byla rozhodnutá prohodit mobil i počítač oknem. Nicméně jsem se nakonec dovolala ŽIVÉMU ČLOVĚKU huráááá. Podotýkám, že jsem nejprve zkontrolovala dráty, jestli jsou všude zastrčeny, účet, jestli je zaplacen, abych nebyla za blbku. No byla jsem stejně. Pán prohlásil, že máme "kouslý router", takže po zastrčení kabelu přímo do pc se mi net ve vteřině rozjel. Mé plány, že to pánovi od upc dám pěkně sežrat a zchladím si na něm nahromaděný vztek (schválně zkuste volat někam, kde vás furt informují, že jste ve frontě), prostě mé plány vzaly za své a já se jen tiše červenala. Protože odpojit router a připojit se přímo k modemu mě prostě nenapadlo. No a co, on je určitě na blondýny, byť perfektně maskované pod hnědý přeliv, jistě zvyklý a naštvané klienty tam má taky pořád. Tak co. Net mi jede a to je hlavní.
Ovšem podle zákona schválnosti mě ty nejlepší myšlenky napadaly včera a nepoznamenala jsem si je.... Dnes mám v hlavě vymeteno a v žaludku opět dvě vajíčka a jedno kafe, takže žádná briskná inteligence opravdu nehrozí. Spíš přemýšlím o gauči. Ale nechám si zajít, musím do zimy nakoupit a pak zabalit dárky a udělat karbenátky na zítřek. Přijede mi totiž ségra s přítelem a odpoledne brácha (se svým nezdolným apetitem) a já mám zítra dopoledne vyřizování na úřadech. Doufám, že oběd pro návštěvu nesní manžel na večeři....

Žádné komentáře:

Okomentovat