pátek 18. prosince 2009

zákon schválnosti

Zákon schválnosti je jediný opravdu spravedlivý zákon. Funguje bezúplatně a neúprosně vždy a na každého. Tedy i na slaměnou vdovu. Je 7:45 ráno. Plánovala jsem si, že bez Evy-budíčka, která chrupká u babičky, budu spát snad do deseti. Houbeles. Od 6:00 čučím do stropu. Vlastně jsem stihla už vyprat jednu pračku prádla, odzkoušet krém ze vzorečku od kosmetičky, osypat se po něm (přísahám už navždy věrnost Eucerinu, říkám si pokaždé, když se osypu po nějaké novince), krém smýt důkladně pleťovým mlékem i vodou tentokrát opravdu značky Eucerin, namazat se znovu svým osvědčeným krémem (hádejte jaké značky), přečíst tři časopisy a jeden reklamní leták z Billy a pustit v celém bytě topení. Sakra, že já snad po vzoru své matky už ani neumím odpočívat???? To bych se na to podívala! Takže až vyperu alespoň tak tři pračky a napeču cukroví, hodlám se válet :-) No zamlada by to pro mně znamenalo perný den. Ovšem teď je to balada, když mi za zadkem nepobíhá skoro tříleté batole. A pak že mateřství člověka nezmění. Měla bych si vzít příklad z Radka. Evičku strčil k babičce, večer jel na trenál, pak do hospody a počítám, že před desátou z postele nevyleze. Pak si sedne k pc a vyřídí něco papírování pro firmu a odpoledne má hokejový zápas Adamov kontra bůhvíjaká díra v Moravském Krasu. No a pak samosebou hospoda.
Jo a zákon schválnosti je i to, že nemůžu na bazén ani na aerobik, protože jsem nachlazená a záchvaty kašle by mi cvičení zřejmě znesnadnily a nemůžu ani na nákupy, protože jsem utratila všechny prachy achjo. Takže se opravdu budu muset válet. Tak snad alespoň v telce dávaj něco odpočinkového. Nebo že bych se vrhla na gruntování své skříně na oblečení???? Bože, ta genetika je hrozná. Ahoj mami :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat