neděle 17. ledna 2010

narozeniny


Včera jsme oslavili s babičkou a dědou Eviččiny třetí narozeniny. Dort byl skvělý, i když kupovaný. No ale co se budu matlat s dortem, když u mně je to tak padesát na padesát jestli vzejde nebo zůstane sladká placka jako loni...
Evička měla z dárků hroznou radost. Dostala knihu O pejskovi a kočičce, ze které po večerech musíme číst, kuchyňku, co dělá při vaření zvuky a pejska, který chodí a ňafe. Ze všeho byla unešena a od kuchyňky se nemohla odtrhnout. Hned dneska ráno na mě volala, že musí vstávat a rychle vařit (v 7,00!!!!). Na její počest jsme koupili i Rychlé špunty, ovšem hned jak si lokla, řekla fuuuuj a odplivla si :-), takže dětský šampus jsem pila já k obědu.

Zítra jdu poprvé po letech do práce. Štěpánku, pravou!!! Už vůbec nevím, jak co budu vyřizovat, ale snad nemám po třech letech doma úplně vygumovanej mozek. Uvidíme. Tašku mám sbalenou snad už týden dopředu, jak se těším mezi lidi. Ovšem to vstávání uááá. Evičku bude do školky vodit tatínek, nachystala jsem mu oblečení, aby nechodila jak rumunský běženec, tak snad jí zvládne učesat a vyčistit zuby.


1 komentář:

  1. Tak budu zítra držet palce! Počítač ještě poznáš, tak to bude dobrý. :)

    OdpovědětVymazat