pátek 1. ledna 2010

zmrzlina a předsevzetí

Evička snad právě poprvé jí zmrzlinu doma. Komentáře netřeba, zblajzla celou misku. Ne že bych byla jedna z uvědomělých matek, co živí dítko striktně podle tabulek zdravé výživy, ale doma jsme zmrzlinu moc nemívali., spíš venku v létě. Vypadá to, že začnem :-)

Jinak Silvestr u nás proběhl ve stylu pyžamového mejdanu stejně jako letošní Štědrý večer. Trochu jsme se pohádali, abychom si to odbyli už 31.12. a nemuseli se hádat dnes, protože jak na nový rok, tak po celý rok. Nacpali jsme se salátem (zdravým s cottage cheesem), zeleninou a makrelou. Radek to zazdil cukrovím a já tyčinkama a zmrzlinou, abychom si správně zahřešili. Dali jsme si víno u telky, program nic moc, akorát po jedenácté dávali Přednostu stanice a Buriana já prostě můžu, takže jsme do půlnoci nakonec vydrželi. Šampus jsme však ani nenačli, byli jsme přejezení a měli rozpité víno. Ale co, zítra přijdou tcháni na oběd, takže šampáňo padne tak jako tak.
Jinak dneska se poctivě válíme. Vstávali jsme kolem deváté, bohatě posnídali, potom bohatě poobědvali, zkoukli film pro pamětníky, Evička se prospala, koukala na Asterixe a teď si čtou s tátou "knížku o Fifince". Prostě pohoda, klídek. Trošku Radkovi závidím, že se jde protáhnout na hokej, ale sama jsem příliš lenošná si zacvičit doma. No nic, v neděli jdu na aerobik, určitě tam budou davy, co si plní novoroční předsevzetí.
Mimochodem, dáváte si nějaká předsevzetí? Já obvykle ty klasické jako zhubnout a nehádat se s manželem. Letos jsem si ale po přečtení článku v Marianne dala jiná:
1) budu na sebe hodná
2) budu chodit pravidelně ke kadeřnici a na pedikúru a manikúru
3) budu pravidelně chodit na aerobik a nenechám se zviklat tím, že manža něco má a já musím hlídat. Prostě 2x týdně musím!!! Abyste to správně pochopili, já se nemusím nutit cvičit, mně to v aerobiku baví, problém je ten, že obvykle chci zůstat s rodinou a tak... Blbost, chodit tam musím, je to skvělý psychický ventil. Howgh
4) udělám si řidičák
A na ty klasické, že budu hodnější na ostatní a budu dělat Radečkovi teplé večeře a víc uklízet, pche, loni to stejně k ničemu nevedlo a moc mi to nevydrželo.
Vsadím se, že mamča četla stejný článek a předsevzetí bude mít podobná, že jo, mami.

1 komentář:

  1. Mamča skleroza čte Marianne už po několikáté, to samé prosincové číslo. Vždy, když si chce opravit náladu, takže často.Předsvzetí se mamče líbila, ale................ouha, nějak zapoměla, která to vlastně byla. Zůstal jen pocit,že to bylo dobrý počteníčko. Tak dnes večer znovu k prosincové Marianne a zítra se svět dozví, co si dala mamča za předsevzetí v roce 2010!!!!

    OdpovědětVymazat