pondělí 11. ledna 2010

slaměná vdova se rozšoupla a neuklízí

O víkendu jsem si báječně odpočinula. Radek s Evou byli u babičky v Adamově, takže jsem nemusela dělat VŮBEC NIC. V sobotu ráno jsem vyrazila s Luckou a Rhodynkama na procházku do Soběšic. Až na ten těžký namoklý sníh, co mi promočil za hodinu pohorky, bylo vše supr trůpr. Pak jsem se marně v Tescu snažila sehnat Evě plastové sáňky, neměli nic, prý sportovní vybavení přesunuli do hypermarketů a tam už se mi vážně nechtělo. S mokrýma pohorkama a hladem jak spisovatel.... Takže jsem dorazila domů, dala si hodně horkou spršku a uvařila halušky a uspořádala si soukromý pyžamový mejdan a poctivě se válela až do rána. Do deseti ráno!!!! V neděli jsem tedy vyrazila do velkého Tesca, ale tam sice sportovní potřeby měli, ovšem naprosto vybrakované... Koupila jsem si tedy malovátka, abych byla v práci za kočku, dala si pozdní oběd v Mekovi a jela domů. Radek s Evou dorazili v půlhodince po mně a musím uznat, že odloučení má na manželství blahodárný vliv, protože hned jak Eva usnula, v ložnici se třásla zem :-)
Dneska jsme byly s Evou objednat dort na narozeniny, kašlu na to, abych se s tím nervovala a pak mi třeba ještě nevyskočil. Odpoledne půjdem asi na boby.
Pekla jsem podle receptu v B-C jablíčka s marmeládou a cukrem, no nebe v hubě, jedno jsem snědla ještě zatepla.

Žádné komentáře:

Okomentovat